środa, 20 października 2010

12 tez na drodze do szczęśliwego życia



       Szczęście jest, bez wątpienia, najważniejszą rzeczą w naszym życiu.



1.Kocham i akceptuję siebie samego takiego, jakim jestem 


2.Jestem wspaniałą i  wartościową kobietą/ wspaniałym i wartościowym  mężczyzną 

3.Kocham i akceptuję swoje życie.

4.Jestem  wdzięczna/y za każde doświadczenie życiowe. 

5.Żyję Tu i Teraz.

6.Szanuję siebie i respektuję siebie i innych.

7.Żyję w szczęściu i harmonii. 

8.Biorę  w 100% odpowiedzialność za swoje życie.

9.Szanuję  siebie i bardzo wysoko cenie.

10.Ufam sobie i swojej intuicji. 

11.Jestem najważniejszą osobą w moim życiu.

12.W moim życiu zasługuję na wszystko co najlepsze.




Pomyślności!

Mira 
Podziel się z innymi tym wpisem:

Brak komentarzy:

Dziś jestem Wdzięczna za .....

Google+ Followers

AKTYWATOR OCZYSZCZANIA