poniedziałek, 29 października 2012

Masz bałagan w głowie ?





Masz bałagan w głowie ?
Ciągle czegoś szukasz,  czas Ci się wymyka spod kontroli ?
Wydaję Ci się, że nic nie zrobiłeś w ciągu dnia ?
Masz kłopot z podjęciem decyzji... ?
Rozejrzyj się wokół siebie .......
Co widzisz ?
Bałagan w szafie, na biurku i dookoła .... ?
Tak właśnie wygląda Twoje życie ...:)
To co wewnątrz to na zewnątrz !!
Wszyscy to znamy ! Zawsze jest taki okres w życiu, że potrzebne nam są generalne porządki.
Recepta na to żeby wszystko wróciło do normy brzmi : ZRÓB PORZĄDEK W DOMU a głowie zrobi się sam ....:)



Oto co napisała  do mnie o porządkach  Krysia :


  „……..w Moim Magicznym Domu ciepło jest i bezpiecznie …”



22 wrzesień
Piękna sobota . Wstałam z łóżka z uśmiechem na twarzy. Z uśmiechem ,
bo postanowiłam zrobić porządki. Zaczęłam od szaf , po pokoje dzieci doszłam do piwnicy.
Spaliłam nie potrzebne papiery, rachunki, popakowałam nie potrzebne rzeczy do worów.
Cieszyłam się ogromnie, że znów będę mogła obdarować je potrzebującym.
Moja Radość jest wtedy Ogromna. Uwielbiam się dzielić z innymi i obdarowywać bezinteresownie rzeczami, których Ja już nie potrzebuję, a innych ucieszą.
Moje Serce jest Szczęśliwe i Radosne !!!
Kiedy z radością posprzątałam. Mój Magiczny Dom zalśnił. Zapaliłam kadzidła, lampki, świece. Poczułam Ogromna Magię , Ciszę i Miłość.
Czułam jak Moja Dusza się Wzrusza, Kocha i jest Radosna.
Wraz z porządkami, mój Umysł pozbył się „brudnych”, bezwartościowych myśli.
Czułam szorując podłogi, jak szoruje się mój Umysł, pozbywając się śmieci.
Mój Magiczny DOM.
Poczułam - tak , jak Mój Kochany Anioł mi powiedział-, że z każdego zakątka mojego Domu wyłania się MIŁOŚĆ.
To Prawda, bo Miłość to JA.
Kocham Was !!!
Dlatego posprzątaj swój Dom, a wraz z nim posprzątaj swój Umysł z tego co zawadza , z tego co nie potrzebne, z tego co choruje Twoja Dusza i Ciało, z tego, co traci się swój Czas.
Posprzątaj swój Umysł , a w to miejsce pozwól, aby zagościła MIŁOŚĆ.
Wiec do dzieła !!!!



Brak komentarzy:

Dziś jestem Wdzięczna za .....

Google+ Followers

AKTYWATOR OCZYSZCZANIA